tisdag 22 december 2009

DAGENS

Dagens humör: Glaaaad. Hittade ett par skor som jag kanske ska ha på nyårsfesten! Kommer blir galet!

Dagens borde: Jag borde ha köpt klart mina julklappar. Har inte köpt något till familjen, utan bara till kompisar och mig själv! :D ;P

Dagens frisyr: Plattat och fint! Dagens klädsel: Ljus-rosa mjukisdress. Som Dessie förresten härmade mig med. Jag har haft en i heela mitt liv!

Dagens planer: Ska väll fika ikväll med Maja..

Dagens vill ha: Typ chips.. har haft en sug i flera dagar, men sånt får man inte äta!

Dagens längtan: Till nyåår! Alkohol-Isabelle i farten!

Dagens fundering: Om jag ska köpa klänningen till nyår som jag såg idag.. Kostade 2000-3000kr.. men men.

Dagens beroende: Latte! Chai! Dagens tidning: Solo! Dagens låt: Sexy bitch.. yeah yeah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar