onsdag 30 december 2009

År 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag gjorde självklart många saker som jag aldrig gjort förut, isabelle i farten liksom. Min mamma och pappa skulle dööö om dom fick veta allt!!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Man brukar ju säga att löften är till för att brytas...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej gud vad äckligt!!
4. Dog någon som stod dig nära? Inte vad jag kommer ihåg, har haft såååå mycket att göra.
5. Vilka länder besökte du? Jag har varit i thailand, spanien, frankrike, italien och tyskland. Så cooolt assåå!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mera fest säger jag bara. Det har varit alldeles för lite! Man måste ju köra på när man väl har chansen. Jag säger ara paaaaaaarty all night loong!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 27 juni
8. Vad var din största framgång 2009? Min största framgång måste ändå vara att bara vara att jag vann en modelltävling! Modellsnygg eller vadå?
9. Största misstaget? Jag har väl gjort många misstag, tex att bli tillsammans med Joakim. Hallå han är ju såå ute!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har varit lite förkyld då och då, men det är äl sånt alla får. Har också stukat min fot som gjorde skiiit ont!
11. Bästa köpet? Min dolce klänning! Bara så älskar den!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Det är faktiskt lätt att lista ut, alkohol och kläder+ skor! Inga kläder skor eller alkohol betyder ingen party isabelle i farten!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Många saker i somras, det är oförglömligt!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Finns för många assåå!svårt att välja..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Helt klart gladare! Eller jag är alltid glad. Glada isabelle liksom.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med mina favorit tjejer!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gjort alla piiiniga saker på fyllan! Man bara döör! men kanske sånt man får bjuda på?
18. Hur tillbringade du julen? Med min otroligt jobbiga familj här hemma.
19. Blev du kär i år? Ja, men det visade ju säg vara ett felsteg!
20. Favoritprogram på TV? Hallå jag säger bara GOSSIP GIRL!
21. Bästa boken du läste i år? Twilight!, åh edward är så snygg på filmerna så jag nästan dör!
22. Största musikaliska upptäckten? Ehm, jag har svårt att välja..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar pengar pengar, till kläder,skor och alkohol! fast det sist nämda sa jag inget om, tihi!
25. Något du önskade dig men inte fick? Jag fick nästan allt jag ville ha!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag hade en jätte stor fest hemma när mina föräldrar inte var hemma, jag tror inte dom märkte nåt, men jag hade jätte kul!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Många saker!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Högklackat och leggings!
29. Vad fick dig att må bra? Mina otroligt söta vänner som jag har omkring mig! Looove you!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chuck i Gossip Girl *aah*
31. Vem saknade du? Alla ni söta vänner vet vem!
32. De bästa nya människorna du träffade? , Malin och therese! Ni har gjort mitt liv ännu oligare! Tack för det sötisar! =D

Xoxo //
Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar